Sistem Belgelendirme Hizmetleri

ISO Sertifikası (Yönetim Sistemleri)

İşletmeler tarafından Yönetim sistemlerinin uygulanması gönüllülük temellerine dayanmaktadır. Bu standartları uygulamaktaki esas amaçlar; müşteri taleplerinin ve yasal şartların yerine getirilmesi ve bu sistemi uygulayan işletmenin de birçok fayda sağlayacağı iyileştirme merkezli sistemlerin oluşturulması, uygulanması ve devamlı olarak iyileştirilmesidir. Günümüz şartlarında bir yandan kaynakları etkin kullanırken diğer yandan devamlı ayakta kalan ve rekabetçi kuruluşlar için sağlıklı bir gelecekten bahsetmek mümkün olmaktadır. Bu manada yönetim sistemleri etkili bir araç olarak kuruluşlara büyük katkı sağlamaktadır.

Denetimler öncesinde, kuruluşların uygulamak istedikleri sistem ile ilgili tüm faaliyetleri aktif bir şekilde gerçekleştiriyor olmaları gerekmektedir. Denetimler esnasında firmanın, sistemin bütününde gerekli olan tüm şartları sağlaması beklenmektedir. Bunlar kısaca;

  • Talimatlar
  • Prosedürler
  • Listelerin Aktif Kullanımı
  • İç Tetkikler (iç denetim)
  • Yönetim Gözden Geçirme
  • Veri Analizi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
  • Müşteri Geri beslemelerine ilişkin kayıtlar
  • Üretim ve hizmet sağlanmasına ilişkin kayıtlar şeklindedir.

Sistem Belgelendirme Hizmetleri
ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 vb. belgelerinin alınması sonrası devamının sağlanması ve gözetim denetimleri ile belge yenileme denetimlerinden başarıyla geçilmesi de oldukça önem arz etmektedir.

Gözetim denetimleri, Belgelendirme denetimleri, belge yenileme denetimleri öncesi hazırlık çalışmaları ile ilgili ve yıllık belge kullanım, gözetim denetim ücretlerine ilişkin firmamızdan bilgi alabilirsiniz.

Femko Belgelendirme, aşağıda belirtilen Yönetim Sistemleri kapsamında Eğitim ve Belgelendirme işlemleri ile ilgili hizmetler sunmaktadır.

Kalite Yönetim Sistemi

ISO 9001:2015 Kalite Yönetimi Sistemi ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi; bir işletmenin müşterilerinin ihtiyaçlarına, yasal ve mevzuat şartlarına uygun ürünler temin edebilme yeterliliğine sahip olduğunu ve müşteri memnuniyetini devamlı artırmakta olduğunu gösterebilmek için sahip olması gereken tüm gereklilikleri belirler. Bir ürün ya da hizmetin türüne bağlı kalmadan, müşteriye arz edilme evresine varıncaya kadar geçirdiği bütün […]

Devamı..
Çevre Yönetim Sistemi

ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi; Ürünün, hammaddeden başlayarak son ürün şekline getirilerek müşterilere sunulana kadar geçen sürecin her evresine çevresel etkenlerin tespit edilmesi ve bu etkenlerin gerekli muayeneler ve tedbirler ile kontrol altına alınarak çevreye verilen zararın minimuma indirilmesini sağlayan bir sistemin kurulmasını tarif eden ve Uluslararası Standartlar Organizasyonu tarafından […]

Devamı..
Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Güvenilir ve sağlıklı gıdaların temini ve üretimi, sağlıklı beslenmenin en temel ve vazgeçilemez etkenleridir. Bu nedenle günümüzde üreticiler, taşıyıcılar, işleyiciler, toptan ve perakende satış kuruluşlarının da içinde bulunduğu çeşitli gruplar çeşitli kontrol metotları ve yaklaşımları geliştirmiştir. Daha önceki yaklaşımlarda güvenli gıda üretiminin sağlanabilmesi için alınan tedbirlerin genellikle son üründeki […]

Devamı..
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetimi Sistemi Bilgi varlıklarını koruyan ve ilgili taraflara güven veren yeterli ve orantılı güvenlik kontrollerini gerçekleştirmek için ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS), oluşturulmuştur. ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS) standardı, tüm işletme türlerini (kamu işletmeleri, ticari kuruluşları, kar amaçlı olmayan kuruluşları) kapsar. ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, […]

Devamı..
İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi OHSAS 18001’in esas amacı; iş sağlığı ve güvenliği ile alakalı yasal mevzuatın gereklilikleri altında, işletmedeki mevzu olan riskleri engellemek veya minimuma indirerek, sağlıklı, güvenli bir çalışma ortamı sağlamak ve bu ortamı yönetmektir. Daha ayrıntılı anlatmak icap ederse bu standardın üç temel başlıkta sınıflayabileceğimiz amaçları şunlardır: Çalışanların güvenliğini […]

Devamı..
Tıbbi Cihazlar Kalite Yönetim Sistemi

ISO 13485:2012 Tıbbi Cihaz Kalite Yönetimi Sistemi ISO 13485:2012 Tıbbi Cihazlar Kalite Yönetim Sistemi, ISO 9001:2015 Standardının temel özelliklerini barındıran bir standart olmakla birlikte bu standart temel alınarak oluşturulmuştur. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistem standardının tıbbi medikal cihazlara uyarlanmış ve bu kapsamda geliştirilmiş versiyonudur. Tıbbi cihazlar için özel şartlar barındıran uluslararası bir standart niteliğindedir. ISO […]

Devamı..
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Ürünlerin çeşitliliğinin ve müşterilerin önündeki seçeneklerin çoğalması sebebiyle firmaların ürettikleri ürünleri müşterilerine sevdirmeleri ve onları tatmin etmeleri gün geçtikçe zorlaşmıştır. Firmalar, büyüyen rekabet altında varlıklarını devam ettirebilmek için gerek üretim gerekse pazarlama evrelerinde ve satış sonrası hizmetlerde müşterinin çıkarları doğrultusunda yeniliklere gitmek zorunda kalmışlardır. Bu sonuçlar doğrultusunda; müşteri taleplerini tamamen karşılayan […]

Devamı..
Enerji Yönetim Sistemi

Enerji Yönetim Sistemi ISO 50001:2011 Enerji Yönetim Sistemi (ENYS) enerji yönetimi gibi konularda mevcut standartları temel alarak bunların üzerine oluşturulmuş en son ve en sağlıklı uygulamaları temsil etmektedir. Bu standart uzun süreler zarfında, birçok ülkeden enerji yönetimi hususundaki uzmanların birlikte toplanarak oluşturdukları bir çerçevedir. ISO 50001 Sertifikası, işletmelere ait enerji tüketiminin tespit edilebilmesini sağlayacak süreçlerin […]

Devamı..